Повернення товару

Умови обміну та повернення товарів у магазинах «VINO&VINO»

 

Клієнти магазинів «VINO&VINO» мають можливість здійснити обмін та повернення придбаних Товарів у випадках визначених законодавством.

 

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», Ви маєте право повернути товари неналежної якості* або замінити їх на такі ж товари або на аналогічні, з числа наявних у магазині товарів належної якості - в межах терміну придатності товару.

 

*неналежна якість товарів - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (продавцем).

 

Відповіно до Закону України «Про захист прав споживачів», Ви маєте право повернути або обміняти непродовольчі товари належної якості протягом 14 календарних днів з моменту придбання товару.

Обмін або повернення товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Вам разом з проданим товаром.

 

Звертаємо Вашу увагу, що Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 затверджено Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), до яких віднесено: продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни та деякі непродовольчі товари, серед яких зокрема:

  • парфюмерно-косметичні вироби
  • пір'яно-пухові вироби
  • дитячі іграшки м'які
  • дитячі іграшки гумові надувні
  • зубні щітки
  • мундштуки
  • апарати для гоління
  • помазки для гоління
  • розчіски, гребенці та щітки масажні
  • рукавички
  • білизна натільна
  • білизна постільна
  • панчішно-шкарпеткові вироби
  • товари в аерозольній упаковці
  • друковані видання
  • аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
  • інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо),

та деякі інші.

 

Звертаємо Вашу увагу на те, що у відповідності до п. 28 Правил роздрібної торгівлі алкогольними напоями, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 30 липня 1996 р. № 854, також окремо визначено, що алкогольні напої належної якості обміну та поверненню не підлягають.

 

Вимоги споживача розглядаються магазином після пред’явлення споживачем розрахункового документа з позначкою про дату продажу.

 

З вимогою про здійснення повернення чи обміну товарів Вам необхідно звернутися до магазину «VINO&VINO» за адресою: м. Київ, вул. Січових Стрільців, 47 або до консультанта ТОВ «САНТЕ-АЛКО» за телефонами: + 380950071218 і повідомити про необхідність повернення товару.

 

Наш магазин завжди йде на зустріч нашим клієнтам. Для здійснення повернення товарів Вам необхідно надати разом з товарами, що підлягають заміні або продажу, наступні документи:

  • Заява;
  • Паспорт;
  • Розрахунковий документ, що підтверджує придбання товарів у нашому магазині (фіскальний чек);
  • Гарантійний документ на товари, на які поширюються гарантійні зобов’язання.

 

Для повернення коштів потрібно надати:

  • документ, що підтверджує оплату товару
  • якщо покупка товару була оплачена карткою - платіжну карту, з якої було здійснено оплату
  • документ, що засвідчує особу